ביטוח לאומי - סיוע פרטני

 
 
 


כחלק ממאמצי התכנית להקל את דרככם חזרה לישראל, ביטוח לאומי העמיד לרשות התכנית איש קשר בכיר שמסייע בפתרון בעיות לאנשי התכנית.


איך זה עובד ומה צריך לעשות?

לקראת החזרה לארץ:

  • ביטוח לאומי השיק לאחרונה שירות דיגיטלי חדש שמאפשר לתושבים חוזרים להסדיר את תושבותם כ 30 ימים לפני חזרתם לישראל. לשם כך עליכם להכנס לטופס בקשה להכרה כתושב חוזר, למלא את הפרטים ולעקוב אחר ההוראות וההתכתבויות עם ביטוח לאומי בכתובת המייל שתתנו.
  • בנוסף יש באפשרותכם להרשם בכל רגע נתון לאתר ביטוח לאומי, לקבל סיסמה ולראות את נתוניכם באתר ביטוח לאומי. לשם כך עליכם להצטייד בתעודת הזהות. 
  • במידה ותתקלו בבעיות ספציפיות, לאחר הרשמה לביטוח לאומי, או מילוי טופס תושב חוזר, תוכלו לפנות למתאם הקשר שלכם בתכנית ואנו נעביר את הבקשה, כולל תיעוד מאתר ביטוח לאומי, ישירות לאיש הקשר בביטוח לאומי.